Aktualności

Wycieczka - Wysowa Zdrój

2012-09-27 23:54:42, komentarzy: 0

W miniony czwartek klasa VI wraz z wychowawca i opiekunem wybrała się na wycieczkę do Wysowej Zdrój. Zaplanowano piesze przejście z Banicy do Wysowej (szlakiem czerwonym i niebieskim), spędzenie ok. 1,5 h w Parku Wodnym w Wysowej, a następnie powrót busem do Banicy.

Wycieczkę rozpoczęliśmy o 10:40 wychodząc spod Szkoły. Już pierwsze podejście okazało się strome, więc niektórzy z Nas ostatnie metry pokonali na kolanach :)

Trudy podejścia wynagrodziła na pewno panorama Banica rozciągająca się ze szczytu. Po zejściu do Izb zobaczyliśmy olbrzymią tamę zrobioną przez bobry mieszkające w okolicy. Dalsza trasa była już łatwiejsza, choć nie brakowało podejść (lecz już nie tak ostrych  to pierwsze). Po 4 godzinach marszu doszliśmy do Wysowej. Po kilku minutach byliśmy już w wodzie odpoczywając po trudach wycieczki. Odprężenie przyniosły także sauny (parowa i fińska – sucha) z których każdy chętnie  korzystał.

Powrót do domu minął bez niespodzianek i myślę że o 16:30 każdy z Nas zasiadł przed „zasłużonym” obiadem.

Więcej zdjęć w GALERII, a poniżej krótki film.

« powrót

Dodaj nowy komentarz

Kreator stron www - szybka strona internetowa